Forum Forum Gildii TheInfinity Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Poradnik dla rycerza Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
UmbarPL
Porucznik
Porucznik



Dołączył: 22 Gru 2005
Posty: 26 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Pią 10:57, 23 Gru 2005 Powrót do góry

1) W co pakowac i dlaczego :

Sila : dodaje punktow ataku oraz OTP (On Target Points, 1 OTP na kazde ~3 pkt sily)
Zdrowie : dodaje HP, zwieksza ilosc HP dodawanych przy lvl upie oraz zwieksza non elemental resistance (1 pkt na 9 pktow health)
Zrecznosc : dodaje punktow ataku, evasion points (1 pkt na kazde 3 pkt agility) oraz OTP (1 OTP na kazde ~8 pktow agility)

Intelligence i Wisdom nie sa specjalnie potrzebne, na wyzszym lvlu mozna dodac kilka punktow Wisdom zeby wydluzyc czas pomiedzy odpoczynkiem.


2) Statystyki :

*Agility knight (dobry do walki z rycerzami i lucznikami)
sila 90, zdrowie 70+, zrecznosc 50+

3) Skille :

Prezentuje tylko te skille ktore sa godne uwagi.

*Wondering Knight
Weapon Mastery - max ( G20 , dodaje +10 OTP +11 min/max atk)
Critical Hit - max (G15 dodaje 80% obrazen)
Lightning Slash - 0 pkt (na niskich levelach dosc uzyteczny skill, niestety jego kontynuacje sa malo ciekawe a Stone of Chance do resetu skilli kosztuje majatek)

*Apprentice Knight
Transcendental Blow - max (G5 , to bedzie wasz podstawowy atak przez dluuuuugo)
Defense - max (G15)
Flashing Slash - max (G3 , atak ktory paralizuje wrogow)
Increased Concentration - max (G1 , dodaje +3 OTP przez 15 minut)

*Vagabond Swordsman
Powerfull Upward Slash - max (dmg zalezy od lvlu Transcendental Blow wiec oba nalezy wbic na maksa)
Parry - max (G1 , sluzy do blokowania atakow przy uzyciu miecza 2-recznego , vagabond NIE MOZE korzystac z tarczy , nalezy miec defense aby korzystac z parry)
Rush - max (podbiega do przeciwnika z wielka predkoscia i oglusza go)
Brutal Attack - max (najsilniejszy atak rycerza)


4) Itemy :

*do 40 lvlu
White Sword jest najlepszy (najwiecej OTP, najmniejszy rozrzut obrazen) ale niestety i najdrozszy. Poczatkowo niezlym wyborem jest NPC, bedacy rozsadnym kompromisem mozliwosci/cena. Gdy go niezle podpakujemy i mamy niezle staty (sporo OTP) jest szansa dojechania na nim az do 40 lvlu. Miecz powinien byc z ToI sila badz Expert/Veteran.
Pancerz G42 full set , w miare mozliwosci +2 sila (najlepszy wybor cena/mozliwosci)
Akcesoria - dobrze miec 2 z sila i 1 ze zdrowiem.

*40-50 lvl
Miecz G45 Pattern of Leaf. Maegak to badziew (malo OTP). Po 45 lvlu przy nadmiarze gotowki warto kupic G48 Tresure Sword (dobra mieszanka OTP i sily ataku). ToI Breakthrough do walki z rycerzami/lucznikami Steely przeciw magom. Legendary zalatwia sprawe . W ostatecznosci wysoka sila.
Pancerz G46 w miare mozliwosci, z talkiem Man's (dobry przeciw wszystkiemu), Despotic (rycerz/lucznik) badz Pridefull (mag).
Akcesoria - analogicznie jak dla lvlu < 40. W miare mozliwosci z wyzszymi statami (+4 zamiast +3)

*powyzej 50 lvlu
Giant Sword dobry na wszystko, Revengfull kontra magom (malo OTP, silny atak), Butterfly Shaped kontra rycerzom/lucznikom (duzo OTP).
Pancerz set G50, ktory juz dodaje +4 sily.


5) Konkluzja

Zrobienie dobrego rycerza to MNOSTWO kasy. I czasu. O ile do 35 lvlu idzie w miare pozniej jest masakrycznie. Lecz dla wytrwalych ktorzy osiagna 50lvl okaze sie ze rycerz nie ma sobie rownych i zmiata WSZYSTKO zwlaszcza w wersji z 2-recznym mieczem


I to na tyle. Wszelkie uwagi prosze na PM badz tutaj. Poradnik jest +/- przekladem poradnika Dahmera z forum kalhq.

Pozdro!!!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
SarienaPL
Podpułkownik
Podpułkownik



Dołączył: 10 Gru 2005
Posty: 142 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań (YEAH:))

PostWysłany: Sob 13:58, 24 Gru 2005 Powrót do góry

no nawet niezle ci to wyszlo Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Sehaia
Marszałek
Marszałek



Dołączył: 06 Gru 2005
Posty: 147 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: New Bieruń City

PostWysłany: Sob 17:11, 24 Gru 2005 Powrót do góry

No wspaniałe to...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Xaneron
Major
Major



Dołączył: 11 Gru 2005
Posty: 137 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 22:10, 26 Gru 2005 Powrót do góry

hmm czy ja wiem moze i knight vega na 50 lvl jest dobry wkoncu ma durzo str bo sie pakowalo prawie all pointy do siły ale za to ma mało healt

Są dobre i złe strony vega bo moze jednym uderzeniem zabic 50 lvl maga za to arch także może oddać jeden strzał na niego


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
UmbarPL
Porucznik
Porucznik



Dołączył: 22 Gru 2005
Posty: 26 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Pon 22:52, 26 Gru 2005 Powrót do góry

No jeszcze mozna nosic flage ktora dale 100% wiecj zycia. No ale to tez ma dobre i zle strony np. dmg -50%. Zobaczy sie w praktyce


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Sehaia
Marszałek
Marszałek



Dołączył: 06 Gru 2005
Posty: 147 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: New Bieruń City

PostWysłany: Pon 15:18, 02 Sty 2006 Powrót do góry

Ahhh właśnie jaki tam lvl z gildiom??? Bo flagusie od trzeciego lvlka. Co do rycka nie polecam flagi. Szybkość mniejsza i atack o50% niższy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)